Monday, October 13, 2014

如果

如果,8/31人大沒有不理會香港人對真普選的訴求,反而落下一重大閘,會有幾多人走上街?

如果,政府沒有關上公民廣場,並在外加上3米高圍板,會有幾多人上街?

如果,9/26差人沒有拘捕黃之鋒,不準佢保釋,不準佢見父母,扣留上40小時,會有幾多人上街?

如果,差人沒有去侮辱女示威者,不準她上洗手間,並叫對方急便就地解決,會有幾多人上街?

如果,9/28差人在中環、金鐘一帶冇大舉封路,意圖減少示威市民包圍公民廣場,會有幾多人上街?

如果,差人沒有發放果87個催淚彈,沒有使用大量胡椒噴霧,沒有警棍,會有幾多人上街?


如果,10/3差人冇放軟手腳,任由黑社會在旺角橫行,毆打、非禮支持佔中一方,會有幾多人上街?

如果,林鄭月娥冇出爾反爾,話見學生又唔見,又笑佢地少人,會有幾多人上街?

如果,689沒有一直不下台,曾偉雄、差人沒有死不道歉,會再有幾多人上街?


咁,你仲明唔明係邊個有問題?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...