Thursday, April 25, 2019

我的確被人煽動

佔中案結束,先係九人被判罪成。其實被捕嘅有上千人,好多係民主派中熟悉嘅名字。林鄭政府會唔會再提出其他控告,我相信會睇下香港人對今次案件嘅反應。眼見周圍嘅人對件事不聞不問,情況絕對唔樂觀。


當日去金鐘,我諗好多人絕唔係因為佔中三子嘅號召。佢地雖然係好人,但係太膠,缺少左魅力。九二八上街係因為中共反口覆舌,831落閘拒絕比香港人真普選嘅決定。係因為死差佬捉左幾個學生仲要玩佢地。我好記得當日有報導話差人拉左黃之鋒後,帶佢番佢屋企,然後將佢D高達模型一件一件拆開話要搜證。點解"人民公僕”行為可以咁仆街?係因為果87個向和平示威者發射嘅摧淚彈。係因為梁振英條PK咀臉太衰。大家睇唔過眼,所以行出泥。

煽惑他人煽惑公眾妨擾罪即係點?聽個名都頭暈。據說呢條係英國留下嘅惡法。英國人冇用過。其他普通法地方都廢左條例。特區政府翻箱倒櫃搵出呢條例泥告九人,十分費心。邊個人「煽惑」香港人行出泥?真係佔中三子大聲高呼、高舉雙手,就引來過百萬人?咁係高估佢地影響力。冇梁振英、冇中共、冇曾偉雄,係冇可能會有咁多人。要拉人煽動,應該拉佢地,我會行出來做證。

我敬佩九子,同埋其他因為佔中而被捕嘅人。我唔理佢地係唔係左膠、係唔係真本土,屬於泛民邊個陣營,我都好感激佢地為香港付出。佢地放棄高薪、放棄安定生活、甚至放棄自由。佢地唔係為個人利益,而係真心咁關心同緊張香港,唔希望香港環境繼續惡化(大6化)落去。我相信佢地明白後果,並有犠牲準備。眼見好多香港人係好自私,只顧自己賺錢而對香港環境轉變不聞不問。呢班人如果有子女,有一日子女問佢地為香港爭取過乜嘢,我希望佢地有面目回答。

藍色陣營成日話佔中三子鼓勵年輕人去死。又成日話佔中係外國勢力參與。林鄭話有法例就可以提告。我想話就我所知所見都唔係事實。佔中從商討日開始,戴耀延只係呼籲中、老年人而唔鼓勵年輕人參加。佢認為中年人享受左英治時期嘅好處,應該為下一代著想付出。而佢係身體力行咁去做,唔係好似有D人只係狗up。佔中由外國勢力策動係笑話,因為到過現場嘅人就會感受大家都係自發嘅。林鄭話有法例就可以提告,說法好人治好中國。而家中國政府正正就係以各式各樣嘅罪名加諸係抗爭者身上,難道林鄭認為中國法治好好?同年台灣有太陽花學運,所有被捕者都係無罪釋放。我覺得呢個就係民主社會,同獨裁社會嘅分別。


我寫咁多係想講下對佔中感受,同埋好似為九子做D野。當感謝佢地又好,當為我仍然能夠自由自在咁生活而佢地將要失去自由表達愧意又好。眼見認識嘅人都好似唔多理會唔多緊張,其實都好氣餒。自己好似生活係另一個星球,又或者係平衡時空。法院會係24日判刑,希望佢地全都獲得輕判,甚至無罪釋放。不過今時今手嘅香港,應該係一種幻想。

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...