Tuesday, November 4, 2014

謬人謬語

社會中不同人對同一事會有不同意見。我有我佔中,你有你反佔中。你有你撐警,我有我覺得差人無恥賤格。都屬正常的。不過,無論支持還是不支持,無論是撐還是不撐,總也應該提出多少合乎情理、具備一些水平的理據。但看看近日保皇一族的種種言論,我是有些低處未算低(水平同智慧)的感覺,屈得就屈。說者來自不同背景,有留學亞美利堅在高級學府接受教育,有富人之後,有平民百姓。他們都有相同之處,就是仿似完全地放下面子不顧儀態以種種奇怪理論去攻擊對手。


郭偉強(工聯會):是你們(佔領者)迫警察出手(打人),你們不搞集會便無事。
我想: 跟隨同一邏輯,被強姦因為穿得少布; 被打劫因為穿了名牌; 行街被打因為生得樣衰?

陳鑑林(民建聯):愈強調「自發」證明想掩飾外力介入。佔領區有一箱箱物資源源不絕運到,像飲料、餅乾、雨傘、口罩等,冇一樣係唔需要錢嘅。
我想: 愈強調愛國證明想掩飾不愛國?愈強調冇利益衝突證明想掩飾有衝突?

葉劉淑儀(新民黨):周永康提出要上京見官員是「博見報」。
我想: 乜學聯等學生不是已經天天見報?

金融發展局主席兼行政會議成員史美倫:美國黑奴解放百年後才有選舉權,渴求民主的香港人目前也應「袋住先」。
我想:咁你當香港人係黑奴?

葉國謙(民建聯):據聞有本港教會受外國勢力影響,在接獲美國教會人士電話後,9‧28當日即開放教堂供示威者暫避休息。
我想:特區政府官員中有不少信奉天主教或基督教。就算佛教都是外地傳入。咁係咪有外國勢力干擾香港政府?

林建岳:好多人落佔領區因為想睇藝員。
我想: 來來去去咪得果兩、三個藝人。為左睇藝人成個月睡在馬路上,受風吹雨打,又要受到黑社會同差人的威嚇。你當學生真是傻的嗎?

葉劉淑儀(新民黨): 她指佔領人士大量使用Twitter、Google地圖、即時通訊軟件如Firechat、Telegram等聯絡,質疑佔領行動有外部勢力,有精密部署。
我想: 唔知話佢離地好,還是On撚好。就算我這個中佬,都每天使用這些apps,更何況年輕學生?

蔣麗芸(民建聯):其實,公民提名大家都知道,邊個國家真係有公民提名呀?邊個國家的領袖或者首長,係真係由市民提出來架?
我想: 已經有學者指出至少有超過30個地方有公民提名。真係唔知就當係冇?

特首梁振英日前直指體育界及宗教界沒經濟貢獻。
我想: 真係冇咁上下"自信",都唔會說出這樣的話。(自信無論講乜你班契弟都吹我唔脹。)

梁志祥(民建聯):看過黃飛鴻電影的人就知道雨傘是武器,用來與「奸人堅」格鬥。雨傘可成為武器傷人,是基本常識,你地(其他議員)完全無歷史常識。
我想: 我駛唔駛同差人自首,因為我屋企收藏有大量武器。

3 comments:

  1. 我是孽瘤忠粉, 日日都有FOLLOW 佢既新聞.
    佢 day day 出黎"將白講成黑, 將黑成透明", 唔係邊有記者登出來? 佢一D都無搏個見報............
    林夕好一句"節操無下限" 送給她好絕!

    ReplyDelete
  2. 你有空和梁癲會個面嗎?

    ReplyDelete
  3. imak - 完全佩服夕爺。

    浪子 - 對不起,不來了。

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...