Thursday, July 14, 2011

生仔係要教架!

生果報擒日新聞頭版係一個疑似7歲嘅小童係公眾場所喝罵父母。無錯,唔係老豆老母鬧個仔,而係掉番轉頭。可能係咁嘅原因生果報放晌頭版做。生果報網站有果條新聞短片。個細路好似因為被父母叫出街感到唔滿意所以發皮四,仲愈鬧愈起勁,連周圍圍觀D人都唔放過,甚至粗囗都用埋。而果對父母係完全無還擊之力,淨係好無奈咁企響一邊。


大部份人對衣件事嘅看法好似都係同情對父母,認為個仔好唔啱。我好奇咁諗,會唔會有人出嚟抽水,話條靚仔係黃毓民或長毛fan屎,所以咁激嘅行為受佢地影響?先排除條靚仔唔係有果D燥狂症或情緒問題之類嘅病,佢咁嘅行徑當然令人側目,但係佢嘅父母我覺得係完全唔值得同情,應該要為靚仔嘅行為付上最大負責。

個小朋友嘅行為,係非常野蠻無家教兼無禮貌。不過我相信佢唔係一生出嚟就係咁樣,而係長年累月,慢慢積累出嚟嘅結果。我地每個人嚟到呢個世界都係一張白紙,會變成點絕對係後天嘅影響。當中父母嘅影響一定最大。咁我唔係話父母衰D仔女一定唔好,不過衰嘅機會就肯定大過好。例如一入地鐵個呀媽拖著個仔死衝去霸位,個仔大咗點會有禮貌?見人示威抗議就話係激而完全不理背後原因,個女日後點個識得分辨是非?

養小朋友唔係比飽飯佢地食,比夠衫佢地著就得。如果唔識得教,我覺得就唔應該生。要生,就要盡力將佢地教好。


-- 發送自我的 iPad

4 comments:

  1. 小朋友未懂認知, 必定要教他們;
    這不是權威, 而是保護他們及盡己負責.
    如果當時人就的不願教, 同意你所說的"唔應該生". :)

    ReplyDelete
  2. 總之見到條靘仔﹐就想DULL巴星佢。
    我還是喜歡以前個代﹐有晚輩長輩之分﹐對父母也有尊重。

    ReplyDelete
  3. DeepC
    最怕係阿爸阿媽將自己一套錯的觀念教給細路,咁就害了對方和社會。

    ReplyDelete
  4. muzikland
    不知這個小孩大了會變成怎麼樣。

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...