Thursday, December 23, 2010

2010我最喜歡金曲 - 超錯2010

這是MC Jin x 曾蔭權那首聖誕歌"Rap Now 2010"的最新惡搞版本,我認為是到目前為止最精彩和製作最好的一首。當中演出者表情投入生鬼,歌詞更加是叫人很有共鳴感,比起MC Jin原曲中空洞和獻媚的內容叫人精神百倍。製作單位是曾經創作過"福佳始終有你"的博客林忌/ 福佳製作,團隊又再次證明其鬼馬和對時事的敏感度以及填詞的才華。如果這曲可以入選年底本地各大音樂頒獎禮,我一定會投它一票。

林忌的Blog - 每日一膠





超錯 2010
詞: 林忌/(banky)/行內人/福佳歌星群
編/監: 行內人
演出: 權@fmtp
剪接: tsang chi hung
Rap: 福佳歌星群

(超錯... 又錯... hehe... 錯晒啦)

香港所有高官 超錯!
聖誕權個弱智款 超錯!
官商勾結夠未?超錯!
香港笨實行騙區 政府超錯!

狗up 希望我啱聽
平時睇新聞 笨實聽到你個名
上網 search下 又有福佳曾蔭權
多謝李生 同特首最有緣!

玩特權 政界商界要啱 Feel
Rap 得唔好聽 希望我地唔掟蕉
官商勾結 包冇搞錯
香港人幾時有開心過?

北京老人 一味要我地乖
想揀特首? 但係專揀福佳
想要唐阿斗定係震英狗
Either way 我地都走夾唔抖

香港所有高官 超錯!
聖誕權個弱智款 超錯!
官商勾結夠未?超錯!
香港笨實行騙區 政府超錯!

高鐵 669 億? 超錯!
申亞 551 億? 超錯!
講民主又玩失憶? 超錯!
香港笨實行騙區 政府超錯!

(福佳始終有你...)

全港人 睇你特首玩 facebook
*msn message聲* 變咗Skype This is a joke
香港人起錨去救劉曉波
都好過 聽你唱歌

年青人返去 eat yourself
但係呢兩年你d product就好好sell
你知而家開始左 334
所有學生都一齊黎中你 (遵理)

yo mc jin, do u know wut these mean
matter fact they mean "fxxkin wrong" so stop rappin 'dis fxxkin song
Happy New Year from Lorry Jean
聖誕權 你就真係 囉黎賤

拒絕平反六四 超錯
聖誕權隻弱智歌 超錯
官商勾結夠未?超錯!
香港笨實行騙區 政府超錯!

超錯... 超錯...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...